Elin

Frozen yoghurt januari 14, 2014

Filed under: Fika,Vardag — elin89 @ 04:18

Frozen yoghurt

Hej!
varit en stund i Kista C min sambo skulle lämna sin mobil på lagning av display igen 😦 undrar vad dem tillverkar för skräp nu för tiden förr kunde ju mobilen hålla länge utan problem..

min sambo bjöd mig på en frozen yoghurt var riktigt gott fanns mycket olika smaker, strössel och frukt.

Imorgon efter personal-möte så åker jag hälsar på familjen kommer hem igen på fredag 🙂

kram på er!

 

4 Responses to “Frozen yoghurt”

  1. ellenlundis Says:

    Vad tråkigt att Jonas mobil krånglar igen. 😦 Kanske det är dags och byta?
    Ser gott ut. 🙂 Vi borde testa det. Hur går det för dej, om jobb osv?

    • Elin Says:

      Japp det är tråkigt mobilen krånglar.. den är bara en månad gammal för han fick byta till sony Ericsson för den Samsung han hade innan slutade fungerar helt 😦
      aa det var riktigt gott de får vi absolut testa du och jag nån dag 🙂 går bra sökt några jobb och ska på en intervju på måndag städföretag som heter Hemfrid hoppas på det kan bli något jobb där, annars hoppas jag på svar från något annat jobb 🙂


Kommentera

