Elin

Handlat inför julafton december 11, 2013

Filed under: Julen,Shoppat,Vardag — elin89 @ 09:10

 

Hej !
igår var jag och mamma på stan en stund hade mysigt 🙂
vi fikade varsin kaffe innan vi började leta jul-klappar köpte till min brorsa, kusin och sambo ❤
innan vi åkte hem så åt vi lunch på amazing thai god mat men ingen bra värme maten var väldigt ljummen så var ett minus synd! senare kollade på Nobel på tv tycker det roligast se maten och dessert, kläder annars sådär.
ikväll köpte en jul-klapp till mamma och pappa som jag & min brorsa sparat till gemensamt hoppas på dem kommer bli glada 🙂

 

4 Responses to “Handlat inför julafton”

  1. ellenlundis Says:

    Va mysigt. 🙂 Nu är jag klar med min julklapp till dej.


Kommentera

