Elin

Fredag november 15, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:31

Fredag

Hej !
hoppas ni har mysigt fredagsmys 🙂
själv nyss prov smakat en lite bit från
choklad-kokos rutor som jag bakade till imorgon,
tror dem kommer gilla för blev precis som jag tänkte mig 😛
seg och god chokladsmak!
förmiddagen varit på jobbet en stund hämtade ut schema för nästa vecka och gjorde kopia på mitt kvitto från gymmet så får jag friskvårdsbidrag sen åkte hem igen 🙂
önskar er trevlig helg!

 

2 Responses to “Fredag”

  1. jag tror dom kommer tycker om kakan ❤ ❤


Kommentera

