Elin

Klantig! november 14, 2013

Filed under: Jobb,Träning,Vardag — elin89 @ 03:59
idag gymmat ett lite längre pass var så skönt 🙂
klantig.. . bytt om till träningskläder och låste skåpet kommer på efter 3 min att jag låst in
mina hem -nycklar + nyckel till hänglåset suck å nej tänkte jag!!
en snäll tjej som jobbar där hjälpte mig ta bort mitt gamla hänglås så måste köpa nytt 😛
efter gym till Willys köpte till bakning beställning till lördag 🙂
imorn till jobbet och hämta schema för nästa vecka,
blir skönt med vanlig vecka för tycker det roligare jobba än vara hemma en hel vecka 🙂
Ha en bra kväll !
 
 

2 Responses to “Klantig!”

  1. ellenlundis Says:

    Men oj. Vilken tur att du kom på det i tid, annars skulle du vara utan nyckeln när du skulle hem. 😮 🙂


Kommentera

