Elin

Andra veckan november 2, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 10:20

Hej på er!
Sorry för dålig uppdatering på bloggen haft fullt upp hela veckan på jobbet och hemma.
min andra vecka har gått bra börjar komma in hur det fungerar och jobbat med trevliga tjejer träffat många olika kunder och husdjur hemma hos dem 🙂
Igår kväll var jag på 30-års kalas hos min kusin fikade och pratade var trevligt! Imorgon kommer min sambo hem från lanet saknat honom ska bli kul vara 2 igen Tänker på min morfar idag på allhelgona dag synd inte hann träffa honom.. Kram!

 

Kommentera

