Elin

Onsdag oktober 30, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 07:18

Hej, hej!

hoppas det är bra med er
med mig är det bra men är trött 😛
idag delat ut reklam för locka fler välja städ av hos på jobbet.
i eftermiddag lämnat data prylar på lanet där min sambo ska vara tills på söndag kväll.
imorn efter jobbet så åker jag till familjen för på fredag kväll är jag och familjen inbjuden på 30 års-kalas hos min kusin blir kul 🙂
kram !

 

3 Responses to “Onsdag”

  1. ellenlundis Says:

    Vad gjorde Jonas den helgen? 🙂 Hur var kalaset?


Kommentera

