Elin

Kall söndag oktober 20, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 11:00

Kall söndag

Hej hej!
nyss varit till affären handlat inför lunchen 🙂
blir makaronipudding idag ska bli gott!
kallt ute fick ta på mig handskar för första gången i år.
bor hos familjen nästa vecka för har inte råd med buss kort just nu så dem hjälper mig första veckan så jag kommer till jobbet.

väntar på Försäkringskassan ska besluta om pengar jag skulle få under tiden jag var arbetslös börjar bli less o vänta.. :/

men tur att man har en bra familj som ställer upp för en 🙂
kram!

 

3 Responses to “Kall söndag”

  1. ellenlundis Says:

    Va tråkigt att det blev så för dej. 😦 Hoppas verkligheten att dem hör av sig snart. Kanske vi kan hitta på nåt nästa vecka i våla? Eftersom du är hos dina föräldrar nu. 😀


Kommentera

