Elin

Min torsdag oktober 10, 2013

Filed under: Jobb,Vardag — elin89 @ 04:29

Hej!
bra intervju idag:) kände mig inte lika nervös som jag brukar vara inför intervju . Chef för städfirman verkar trevlig pratade om jobbet och om lönen.
ska träffa henne igen nästa vecka håller mina tummar att jag får jobbet skulle kännas jätte bra 🙂
När jag var klar åkte till Ikea åt lunch träffade min brorsa som också skulle äta lunch.
Riktigt höst väder idag.
Kram!

 

4 Responses to “Min torsdag”

  1. ellenlundis Says:

    Åh vad kul! Hur har din bror det? 🙂


Kommentera

