Elin

Fredag augusti 23, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:17

Fredag

Blir äta något gott ikväll framför tv:n med tända ljus ❤
hade en mysig middag tillsammans med tjejerna igår 🙂
vi åt på pizza hut jag åt en hawaii pizza och efterrätt Sufflé, jätte gott blev så mätt hade ont i magen efteråt 😀

på vägen mot pizza hut så frågade en kvinna om vi var intresserad provsmaka taco chips? ”ja det kan göra svarade vi” och följde med upp till kontor där vi fick prov smaka 2 olika sorter jag fick currysmak, chili och paprika jag tyckte båda smaka sådär, så skrev det på blankett hade framför oss vad man tyckte om smaken.

efteråt fick man välja skrap lott eller godis valde lott men vann inget som vanligt.
när vi var klara tyckte vi alla 3 kändes lite konstigt bli insläppt sådär bara men tur verkade vara en seriös tjej,
ända jobbiga var hon stirrade stort sätt hela tiden vad man skrev.

 

2 Responses to “Fredag”

  1. Emelie Says:

    Hahaha.. Ja det kändes ju sjukt konstigt.. Tänkte att nu blir vi kidnappade och bortförda.. Men när jag såg att det var på ett seriöst kontor kändes det bättre 🙂 men lite snopen blev jag 🙂 tack än en gång för en mysig kväll! 🙂 kram!


Kommentera

