Elin

Lördag augusti 17, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:23

Hej!
regnat hela natten nte så roligt 😦
idag åka in handla något för pengarna från min mormor
i födelsedagspresent 🙂
annars blir en lugn helg ska inte göra något speciellt.
känns skönt vara ledig denna helg varit borta jobba 2 helger i rad men haft roligt.

Här är min nya dator jag fick i förskott av min sambo i torsdags han fick den billigare eftersom är kund hos bredbandsbolaget

är så glad att den orkar spela the sims wii 😀Lördag

 

4 Responses to “Lördag”

  1. ellenlundis Says:

    Vilken fin dator! 🙂 Har du Windows 7 eller 8a? Jag har en acer med Windows 8

  2. cirkusganget Says:

    Super fin dator! 🙂


Kommentera

