Elin

Glad ♥ augusti 15, 2013

Filed under: Bakning,Nyheter — elin89 @ 10:34

ikväll bakat min födelsedags tårta Marängtårta med lemoncurd blåbär 🙂 jag är så glad för fick veta en överraskning hihi en ny dator! precis vad jag önskat mig känns så kul kan spela the sims igen wii
present i förskott från min sambo kunde få en dator billigt via bredbandsbolaget eftersom han varit kund hos dem ett tag 🙂
HP dator så fin!
kan nu skriva på bloggen igen via datorn utan problem och även mobilen. Kram

image

 

2 Responses to “Glad ♥”

  1. ellenlundis Says:

    Den ser bra god ut! 🙂


Kommentera

