Elin

Nu är jag redo! juli 8, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:21

Nu är jag redo!

Nyss duschat och letat fram kläder 🙂
innan jag åker så ska vi äta lite lunch
blir korv med pasta.
i eftermiddag så börjar vi åka för kolla
av vilken buss jag ska åka till Kapellskär senare
så blir gå på båten och träffa personalen ombord
lite nervös men tänker att det ska gå bra idag 🙂
vi hörs lite senare kram!

 

2 Responses to “Nu är jag redo!”

  1. ellenlundis Says:

    Hoppas att du får det trevligt! 🙂 Bamsekram till dej ❤


Kommentera

