Elin

Söndag juli 7, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 11:07

Hej!
snart göra lunch.
lite seg för hade svårt sova i natt många tankar i huvudet just nu.
Men somnar nog bra ikväll 🙂
börjat packa ner kläder i res- väskan min sambo följer med som sällskap till Kapellskär sen åker han tillbaka när jag börjar jobba. Vi hörs imorgon!

 

8 Responses to “Söndag”

  1. ellenlundis Says:

    Är du nervös inför nya jobbet? 😉

    • Elin Says:

      Ja är lite nervös 😉 men jag tänker att det ska gå bra imorgon

      • ellenlundis Says:

        Är det imorgon du ska åka? Lycka till! 😀 skriv mycket på bloggen och på Google+! Du kan visa bilder också. Instagram!

      • Elin Says:

        Japp imorgon tack! 😀
        så fort jag får tid över så ska jag uppdatera
        här på bloggen även på google+
        instagram appen får jag hämta igen har helt glömt
        bort den för hade den på min gamla mobil 😛

      • ellenlundis Says:

        Låter toppen! 🙂 Du har väl Google+-appen? Jaha! Visste du att man kan filma på Instagram? Jag kan inte göra det.. För min mobil är 1 år gammal. Får vänta tills jag ska byta till Samsung i höst.

      • Elin Says:

        Japp 🙂 aa jag har google appen ok oj det visste jag ej man kunde filma på instagram

      • ellenlundis Says:

        Såg inte för några veckor sen på instagram. Klippet ska vara i ca 17 sekunder. 😮 🙂

      • Elin Says:

        Okej :p


Kommentera

