Elin

Plus och minus juni 19, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 01:39

Om  midsommar
det som är +
1. goda maten att umgås med mina nära & kära
2. fint väder
3. jordgubbar tillsammans med en god tårta/efterrätt 🙂

–  full på midsommar
men känner andra som tycker roligt bli full då.
tycker bättre minnas kvällen och ta de lugnt med alkoholen.

Just nu hoppas jag på bra väder 🙂

 

3 Responses to “Plus och minus”

  1. cirkusganget Says:

    Det är konstigt att folk dricker då. 😮 Vad ska du göra på midsommarafton? 🙂
    Snart så kommer våra nummer från 1/2013 och 2/2013 på webben!

    • Elin Says:

      aa det tycker jag med är tråkigt folk vill bli fulla på midsommar :/ jag ska fira med mamma och pappa och mina äldre kusiner sj? min brorsa firar med några kompisar på Åland.

      • cirkusganget Says:

        Vi från Cirkusgänget ska fira midsommar i Tember-udden som ligger i Tember! 🙂


Kommentera

