Elin

Fredag juni 14, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 10:25

God kväll !
Hoppas ni haft en bra dag.
Idag på förmiddagen till doktorn för kolla min arm där dem tog sprutan hon tyckte såg bra ut.. på tisdag tillbaks hämta intyget 🙂
på måndag till gate 24 för höra hur det blir om jag behöver vara där tills jag börjar jobba eller dem tycker jag kan vara hemma.
skulle helst vilja göra något hemma istället för sitta vid datorn 4 tim tråkigt..
pratade med AF om det i onsdags då lovade dom säga till 24 att jag har fått jobb.
God natt på er!

 

Kommentera

