Elin

Torsdag juni 13, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 04:40

Idag varit hos tandläkaren tagit bort tandsten.
Imorgon sista läkarbesök dem ska kolla så jag inte blev allergisk av sprutan jag tog, i nästa vecka ska jag betala hämta intyget ska bli skönt! Usch vad det har regnat vi kom nyss hem var hämta min sambos mobil för den varit på lagning av glas och slutade funka igår men nu är den återställd 🙂
Kram!

 

3 Responses to “Torsdag”

  1. ellenlundis Says:

    Oj vad mycket läkarbesök du var till. 😮 Har du ont i tanden? Va jobbigt att Jonas mobil krånglade Din mobil har det inte hänt något?.

    • Elin Says:

      Japp blivit många besök för är mycket som man behöver kolla när man gör sjömansintyg från ögon till m.m jag har inte ont i tanden längre var skönt få bort tandsten. Min mobil har fungerat jätte bra hittils så är bra jonas mobil är som vanlig igen.


Kommentera

