Elin

Tisdag juni 11, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 07:18

Hej !
kl 8.00 besöka läkaren för kolla min syn med glasögon denna gång, lämnade in mitt avförings prov

och innan jag gick till gate 24 så blev det en spruta mot tbc det gick bra.

kl 13.00 tandläkaren gjorde undersökning ska tillbaks igen på torsdag ta bort tandsten.
kl 15.00  röntgen för göra en kontroll av mina lungor fick veta dem tyckte såg bra ut.
nyss ätit middag och sitter nu vilar mig lite trött efter allt men känns skönt med 🙂

 

Kommentera

