Elin

Student juni 5, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 07:38

Student

God morgon!
idag tar min kusin studenten 🙂
men kan tyvärr inte vara med för måste vara på
gate 24 men hade varit kul.
Minns min student en dag med mycket fina presenter från vänner & släkt

och god mat & tårta efteråt hemma.
När jag sprang ut på skolan så minns hur jag blev glad
samtidigt som tårarna började komma sakta..
dagen efter så var det på riktigt nu har skolan tagit slut vad ska man nu göra? tänkte jag.
Men nu 5 år senare både jobbat och pluggat så är kul man hunnit med lite sen dess 🙂
Ha en bra onsdag !

 

Kommentera

