Elin

Onsdag maj 29, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:28

God morgon på er 🙂
Idag börjar kl 13.00 så blev lite sov morgon.
kommer några från komvux presenterar deras utbildningar
som finns själv ska jag inte plugga just men är något som alla måste lyssna på, efter det så blir sitta vid datorn.
Just nu på lyssnar på webb info för alla nya jobbare
på viking line dem går igenom säkerheten om brand och vad som viktigt tänka på är intressant 🙂

Stort grattis till min kompis Ellen finlandsgullet som fyller år idag !

hade jag haft pengar så skulle jag ville göra denna fina mumin tårta till dig 🙂

Onsdag

 

4 Responses to “Onsdag”

  1. cirkusganget Says:

    Den där tårtan skulle Ellen tyckt om! 🙂 kram Cirkusgänget

  2. ellenlundis Says:

    Åh tack så mycket Elin för finska godiset , som jag fick av er. Åh Muumi ❤ Niiskuneiti!
    Så fin tårta. Den skulle man vilja ha! Kanske du kan göra en nästa gång jag fyller 😉
    svar: Tack Elin! 😀


Kommentera

