Elin

Tisdag maj 28, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 06:37

Tisdag

På bilden ser ni båten Rosella där jag ska sommarjobba

Idag kl 7.45 skrev han tillbaks på mejl att jag är välkommen jobba hos dem den 8/7 kl 19.30
ska då skriva på jobb- avtalet och får personal kort så jag kan gå igenom dörrar ombord på båten,  arbetskläder och hytt.

känner mig så glad just nu !
Han skrev att jag kanske kommer få börja jobba tidigare så får se.
Ska under tiden skaffa nytt pass, bokat läkarbesök och köpa bekväma arbetsskor.
längtar tills jag börja jobba 🙂

Stort grattis till pappa som fyller år idag ! 🙂

 

3 Responses to “Tisdag”

  1. ellenlundis Says:

    Tänk om du får jobb där sen? 😮 Jag hoppas att vi kan ses ofta då.

    • Elin Says:

      aa skulle bli jätte glad fall jag får jobb där sen 🙂
      kommer då jobba ca 10 dagar men får sen vara ledig lika länge så då kan vi träffas under dem dagar jag är ledig från jobbet. men hoppas på jag kommer trivas där och dem med mig.


Kommentera

