Elin

Torsdag april 18, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 10:56

Hej!

tidig morgon kl 05.00 vakna av illamånade och magont 😦

just nu vilar mig för är lite trött hoppas på försvinner över dagen.

Men ska försöka iväg och lämna blankett senare idag.

Regnet bara öser .. 

Ha en bra torsdag!

 

2 Responses to “Torsdag”

  1. ellenlundis Says:

    Va jobbigt! Åkte du iväg idag? 🙂

    • Elin Says:

      aa jag mår lite bättre nu men lite ont i kroppen jag åkte i väg ändå till stan lämna in blankett,
      mår jag bra så åker jag till familjen får se hur känner mig imorgon 🙂


Kommentera

