Elin

Examen 5/4-13 april 6, 2013

Filed under: Skola,Vänner / familjen — elin89 @ 03:10
skönt att man klarat bageri & konditori utbildningen! 🙂
igår kl 12.00 åt vi lunch tillsammans på skolan och hade betyg samtal
 och fick diplom riktiga betyget kommer om 1-2 veckor ska bli kul få det handen sen.
fick godkänt på provet så känner mig nöjd och bageri 3,4 och konditori 3 får veta sen på papper.
känner mig glad och känns overkligt man är utbildad bagare/ konditor har alltid varit en dröm jag haft 🙂
på kvällen åt jag & min sambo middag ute tillsammans för fira mig.
idag mamma & pappa varit här och fikat tillsammans och grattat mig med blommor och presentkort från farmor & farfar 🙂
Ha en bra lördag!

20130406_091709

                                                                       Fikat hallonmousse bakelse

Examen

20130406_150324

 

2 Responses to “Examen 5/4-13”

  1. ellenlundis Says:

    Åh va kul Elin! 😀 bagare/ konditor -Elin! Fina bilder!


Kommentera

