Elin

Annandag-påsk april 1, 2013

Filed under: Påsk,Vardag — elin89 @ 02:43

Idag ute möblerna på balkongen framtagna
hoppas på kunna få sitta där ute & sola 🙂
på förmiddagen åkte vi till Väsby lämna in kläderna
och kikade i butikerna innan åkte hem lagade lunch
Har ni blivit lurade idag? jag har ej blivit det än så länge 😛
kommer ihåg när man gick mellanstadiet då min lärare sa till mig han hade köpt något till mig

och jag skulle leta efter en tröja tror de va 😛 men sen sa han efter lunch rasten ”hehe Elin” lurade dig.

Ha en bra måndag!

Ipred

 

Kommentera

