Elin

Fest för Cattis mars 17, 2013

Filed under: Bakning,Fest,Vänner / familjen — elin89 @ 10:28

igår på överrasknings fest för Cattis som gick andra i klassen.
jag & min klass kompis Emelie hjälptes åt dekorera tårtan och bakade macarons som Cattis fick som present från oss hon fyllde år i veckan 🙂 hon blev jätte glad & förvånad!
macarons blev jätte bra färgade dem lila för få en färg klick.

vi fikade och åt snacks och pratade med dem andra som kom.

 och kollade in Cattis lägenhet på 25  kvm men var fin 🙂

hemma vid 02  hade en rolig kväll!

Festen för Cattis

IMAG0222

 

3 Responses to “Fest för Cattis”

  1. ellenlundis Says:

    Va duktig du är! Har alltid undrat om dem bakelserna är goda?? Jag kommer inte ihåg om jag har ätit såna eller inte! 😛 🙂

    • Elin Says:

      Tack! 🙂 dem är goda man säga dem smakar som maräng kaka med fyllning mina var med choklad grädde som stelnat lite i kylen kallas ganache på konditor språk 😀
      och färgade med karamell färg.
      får bjuda dig på en maccorns någon gång 🙂


Kommentera

