Elin

Varit mycket denna vecka mars 15, 2013

Filed under: Ledsen,Vardag — elin89 @ 10:49

Varit mycket denna vecka

Hej! förlåt för dålig uppdatering
inte sovit så bra i natt  tänkte på allt
som händer om kring oss just nu
fick veta en sak igår som gjorde jag blev orolig,
ledsen :/ kanske blir att jag får bo hos mina föräldrar en tid
för min sambo får mindre ersättning från försäkringskassan men hoppas ordnar upp sig snart,
blev hemma idag från praktiken för kände mig trött och inte så bra humör 😦
Så ska försöka vila mig och tänka på annat.
Ha en bra fredag!

 

4 Responses to “Varit mycket denna vecka”

  1. ellenlundis Says:

    Ne va tråkigt! 😦 Du kan ringa mej och förklara lite mera om du vill! kram ❤ Tänker på er!


Kommentera

