Elin

Lördag februari 9, 2013

Filed under: Vardag — elin89 @ 09:44

Lördag

Hej på er!
Vad ska ni hitta på idag?
jag & sambo ska köpa köks handdukar
annars blir nog en lugn lördag.
fick veta en sak igår på praktiken som jag blev lite besviken över kommer inte få vara med göra semlor på tisdag för chefen tyckte de var bättre att Daniel och annan kille skulle göra dem istället, så känns sådär..
ska vara med  hjälpa till i cafét men kanske blir roligt också men jag tycker man borde få prova först innan man dömer ut någon jag hörde att han sa jag och andra killen Filip inte är tillräckligt snabba men måste få öva sig också.

Ha en bra lördag!

 

2 Responses to “Lördag”

  1. ellenlundis Says:

    Tråkigt att ni inte fick göra semlor 😦 Vad får ni göra istället?


Kommentera

