Elin

Låt bli våran tradition! december 15, 2012

Filed under: Övrigt — elin89 @ 10:30
Tags:

Låt bli våran tradition!

Varför kan dem inte låta vara kvar??
har funnits med i alla år 😦
dem som inte gillar behöver inte titta det är min åsikt!
inge kul när dem klipper bort från Kalle ankas jul.

 

2 Responses to “Låt bli våran tradition!”

  1. ellenlundis Says:

    Blev sur när jag läste på nyheterna på nätet. Jag tycker att dockan från tomtevärkstan är cool! Så tycker jag att Sverige har spåra ut helt! 😛 Först julkalendern, pepparkakor från Lucian, advent friande i kyrkan. Att barnen eller unga får fira sin julavslutning där och nu Kalle Ankas jul! Undrar vad det händer sen? 😦

    • elin56 Says:

      aa håller med dig allt håller på gå åt skogen är så tråkigt 😦
      jag tänker på mina barn i framtiden vad dem kommer tycka när dem inte får klä sig som pepparkaksgubbe i lucia tåget 😦


Kommentera

